Helloween - Rabbit Don't Come Easy - MADE of METAL

Blog ce se baviti uglavnom recenziranjem Heavy, Power i Prog ostvarenja, mada povremeni izleti u druge zanrove i druge teme nisu iskljuceni. Feel free to join the ride.

07.07.2006.

Helloween - Rabbit Don't Come Easy

Godina: 2003
Rejting: 8/10

Nakon sto je prethodnim, "The Dark Ride" albumom, nesto mracnijim tekstovima i istom takvom atmosferom, Helloween jednom nogom zakoracio u neka druga podrucja Metala (i nakon sto je to prouzrokovalo probleme u bendu i otpustanje Grapow-a i Kusch-a), cini se da su Weikath i kompanija ovim albumom htjeli dokazati da je prethodnik bio samo experiment koji se vise nece ponoviti. Rezultat toga je "Rabbit Don't Come Easy", album koji nam je vise nego i jedan drugi ponudio klasicni, extremno brzi, bukvarski Power Metal kakav smo mogli cuti na npr. "Somewhere Out In Space" Gamma Ray-a. Mozda nakon prvog slusanja, poredeci ga sa ostalim uradcima Helloween-a, ovaj CD zvuci kao ne previse inovativni, copy-paste Power, ali i pored svega toga, na kraju ostaje nedvojben utisak da smo upravo prisustvovali vrhunskoj prezentaciji veterana ovog pravca. Mislim da je ovim djelom svim skepticima koji su bili razocarani prethodnim experimentom (medju kojim nikako nisam), Helloween nanovo dokazao na kakvom tlu cvrsto stoji, i ne da samo stoji, vec skoro pa suvereno jos uvijek i vlada. Iako je zvuk nekakav (ako se tako moze nazvati) sablonski, klasicni Power, u poredjenu sa uradcima mladjih bendova slicne orijentacije ovaj komadic Metala i dalje zvuci mnogo zrelije, kvalitetnije i tvrdje. I kada bi se nekome trebalo pojasniti kako Power nije jedan od meksih Metal zanrova (sto je skoro opsteprihvacen stav) ovo je jedan od diskova kojim bi se to na najbolji nacin moglo prezentovati. Treba reci i to da je bend imao puno problema po pitanju popunjavanja mjesta bubnjara nakon otpustanja Uli Kusch-a. Na njegovo mjesto je prvo doveden Mark Cross, koji se zatim razbolio i tada je u posljednjem trenutku kao spas "uletio" Mikkey Dee, dobro znani udarac Motorhead-a. Sa mjestom drugog gitariste nije bilo puno problema i na mjesto Grapow-a je stigao Sascha Gerstner, dotadasnji clan Freedom Call-a.
Disk sacinjava 12 pjesama (13 ukoliko ste sretnici da imate disk sa bonus pjesmom "Far Away"), i kao sto vec rekoh, popunjava ga 66 minuta definitivno najbrzeg Metala kojeg je ovaj bend ikada snimio. Uvodna "Just A Little Sign" se nakon par laganih uvodnih nota pretvara u kotrljajucu grmljavinu brzih riffova i duplog basa. Odmah se moze primijetiti savrsena produkcija kao i na prethodnom albumu "The Dark Ride", i definitivno je producent Charlie Bauerfeind jedna od najboljih stvari koje su se desile bendu u posljednjih deset godina. Interesantna anegdota vezana za ovu pjesmu jeste recenica Mikkey Dee-a nakon sto je cuo njene prve demo snimke. Glasila je otprilike ovako: "Ljudi... Ja nisam siguran da mogu svirati ovako brzo...", sto je naravno bila sala, jer bubnjar takvog ranga moze svirati bilo sta, ali ipak dovoljno govori o kakvim se rafalima ovdje radi. Iduca stvar na koju stavljam poseban akcenat je "Liar", jos jedna speedacina kojoj poseban smek daje cini se nikada agresivniji Andijev vokal. Poslije ovoga ce vam dosta Thrash-a i Death-a zvucati lagano, vjerujte na rijec (!!!). Interesantna je i "Sun 4 The World" koja uvodnim orijentalnim ambijentom zvuci dosta neobicno i originalno. Andijevi vokali i ovdje odlicno odradjuju sve postavljene zadatke. Eh sada na red dolazi stvar koja je definitivno najjaca i najupecatljivija na albumu, a njen naziv je "Hell Was Made In Heaven". Brzi, vrlo niski i teski (za Helloween standarde) riffovi, upecatljiva melodija, vokali koji variraju od rezanja do kristalne jasnoce, sjajan refren... Ali najbitniji dio pjesme pocinje na otprilke polovini njenog trajanja, kada stvar u svoje ruke preuzimaju bubnjevi i ritam gitara, a nesto kasnije i solo dionice... Za one koji jos nisu culi a namjeravaju to uraditi topla preporuka je da obratite posebnu paznju na period 2:50-4:45. Mozda malo neobicno i pretjerano detaljisanje za jednu recenziju ali to morate cuti prije nego umrete. i posljednja za izdvajanje je "Back Against The Wall", rekao bih prava poslastica za sve kojima se svidjela mracna i teska atmosfera prethodnika RDCE-a, vec pominjanog albuma "The Dark Ride". Tezak zvuk i isti takav text bi ovu pjesmu puno bolje uklopili u prethodni album i ovdje djeluje kao crna ovca.
Ironicno je da ovaj album, uglavnom zbog manjka solo dionica (sto je zastitni znak Helloween-a), a i zahvaljujuci odlicnoj produkciji i mixanju, na svojim plecima navise iznose bubnjevi, ono oko cega je bilo najvise problema. Mislim da bi mnogi Power bendovi, kao i njihovi producenti, mogli od ovog albuma mnogo nauciti.
Veca ocjena ne moze zbog onog sto rekoh na pocetku. Nista novo i nista sto nismo vec culi.

<< 07/2006 >>
nedponutosricetpetsub