Helloween - Live In Sao Paulo - MADE of METAL

Blog ce se baviti uglavnom recenziranjem Heavy, Power i Prog ostvarenja, mada povremeni izleti u druge zanrove i druge teme nisu iskljuceni. Feel free to join the ride.

13.02.2007.

Helloween - Live In Sao Paulo

Godina: 2007
Rejting: 9/10

Konacno smo, nakon punih 10 godina, dobili novo Helloween live izdanje, pod nazivom "The Legacy World Tour 2005/2006 - Live In Sao Paulo". Rekao bih, sa nestrpljenjem ocekivano live izdanje, jer sam nekako svrljajuci netom ovih godina shvatio da nisam jedini koji jedva ceka novi live album veterana iz Hamburga. Proslo je puno vremena od albuma "High Live", puno albuma, puno turneja, izmjena postave benda... Pa evo da odmah kazem (jer ce to vjerovatno mnoge interesovati), da "Live In Sao Paulo" tuce svog prethodnika "High Live" na apsolutno svim poljima bitnim za ocjenu jednog live albuma. Pa usudit cu se reci da je "Live In Sao Paulo" vec nakon par slusanja kod mene stekao status jednog od najboljih live albuma koje sam uopste cuo. Poredjenja radi, rame uz rame sa koncertom Blind Guardian-a, "The Coburg Show" iz 2003. godine, ili onim iced Eartha, "Live In Athens" iz 1999.
Dakle momci iz Helloween-a su nam ponudili odlican dupli disk sa 118 minuta odlicne svirke (dakle, skoro dva sata), sto je u odnosu na "High Live" vise za nekih pola sata, i sama ta cinjenica je pozitivan pomak. Kao sto iznad rekoh "Live In Sao Paulo" u svim mogucim segmentima moze dobiti visoke ocjene. Prije svega cu se osvrnuti na samu atmosferu i publiku, koja je dosta bitan dio ukupnog dojma o jednom live albumu. Koncert je snimljen u Sao Paulu pred nekih 6000 ljudi. 6000 fanatika koji su skoro svaku pjesmu otpjevali od pocetka do kraja sa Andijem, i reci cu da se jos jednom potvrdilo da kvalitetan koncert ne cini 50000 mjesecara koji ne znaju jesu li dosli ili posli, vec 5000 ljudi spremnih na uzivanje i deranje glasnih zica. Kao najjace dijelove koncerta u ovom segmentu cu izdvojiti "Eagle Fly Free" sa prvog diska i "Future World" sa drugog. Cista 10-ka za atmosferu. Dalje, kompletan koncert je hirurski precizno odsviran, i neke stvari mi zvuce cak i bolje od svojih izvornih studijskih verzija. Posebno fascinantno djeluju riffovi nekih starijih stvari, iz vremena prvih Keepera, npr. "Eagle Fly Free", "Keeper Of The Seven Keys", "I Want Out"... Primijeti se veliki pomak u odnosu na "High Live" i po ovom pitanju. Sada, je li u pitanju trenutna forma, godine iskustva (u sto cisto sumnjam jer ne bih rekao da su prije 10-ak godina bili nesto posebno neiskusni), hemija ove posljednje postave benda, ili sta vec, ne znam... Znam da je ovo sigurno jedan od najpreciznije i najkvalitetnije odsviranih koncerata koje je vas recenzor cuo. Sta reci za Andijeve vokale... Ja ne znam sta ovaj covjek jos treba napraviti pa da zacepe usta oni "Kiske-nostalgicari" koji ga godinama degradiraju i dovode u pitanje njegove kvalitete. I ovdje je pruzio vrhunski performans, i cak je i one stare "Kiske" stvari odradio vrhunski. Meni recimo ova live verzija "Keeper Of The Seven Keys" ima ozbiljnu tendenciju da ugrozi originalnu verziju iz 1988. Pa cak i "Eagle Fly Free"... Na kraju par rijeci i o produkciji i kvalitetu zvuka. Mogu samo ponoviti ono sto sam govorio u nekim prethodnim Helloween recenzijama, a to je cinjenica da je Helloween u Charlie Bauerfeind-u dobio vrhunskog producenta, koji je zvuk ovog benda na svakom albumu doveo do savrsenstva. Iako produkcija u ovim live ostvarenjima i nema nesto veliki znacaj (bar ne bi trebala imati) sasvim sigurno su i njegovi prsti u mnogome pomogli da ovaj komad Metala zvuci ovako kako zvuci.
Obavezno preporucujem svima koji vole Metal, koji vole Power Metal, a onima koji vole Helloween vjerovatno i ne moram pisati nikakve preporuke. Poslusati obavezno! Za kraj, tracklisting oba CD-a: CD 1 - "Intro", "The King For A 1000 Years", "Eagle Fly Free", "Hell Was Made In Heaven", "Keeper Of The Seven Keys", "A Tale That Wasn't Right", "Mr. Torture", "If I Could Fly", "Power". CD 2 - "Future World", "The Invisible Man", "Mrs. God", "I Want Out", "Dr. Stein", "Occasion Avenue", "Halloween".

<< 02/2007 >>
nedponutosricetpetsub
010203