beats by dre cheap

Iced Earth - The Glorious Burden

Godina: 2004
Rejting: 8/10

Za sada posljednji i jos uvijek relativno svjezi album benda Iced Earth zvani " The Glorious Burden" je jos jedno u nizu ostvarenja koje ce ostati upisano zlatnim slovima u diskografiju ovog benda. Sa obzirom na to da se zvuk ovog djela krece u nekim vec ranije definisanim okvirima i nije neka drasticna promjena u odnosu na ranija ostvarenja, osvrnut cu se vise na neke druge karakteristike ovog metalnog dezerta. Dakle, zvuk je kombinacija ultra mocnih riffova (kako ritmom, tako i zvukom), upecatljive melodije i vrlo kvalitetnih vokala, koji se iz svoje cistine i emotivne obojenosti u pojedinim momentima pretvaraju u manijakalno vristanje, nista manje upecatljivo. Vokali su ujedno i najveca promjena u odnosu na ranija Iced Earth ostvarenja. Nakon dugogodisnje suradnje Jon Schaffera (alfe i omege ovog benda) sa sjajnim vokalistom Matt Barlowom, pocetkom snimanja ovog albuma ta suradnja je prekinuta odlaskom Barlowa iz benda i kako je rekao, potpunog povlacenja iz aktivnog pjevanja, sto je sasvim sigurno nevjerovatan gubitak za Metal kulturu. Na njegovo mjesto je stigao Tim "Ripper" Owens, covjek koji je do tada obavljao duznost vokala u bendu Judas Priest, mijenjajuci legendarnog Rob Halforda. Iako je boraveci u Priestima imao (uglavnom neargumentovane) konstantne kritike kako nije adekvatna zamjena za Halforda, ovaj momak je vrhunski kvalitetan vokal, sto je ucesvujuci u ovom projektu na najbolji nacin dokazao, i boja njegovog glasa se savrseno uklopila u zvuk Iced Eartha.
Sam album je konceptualno ostvarenje u trajanju nekih 80-ak minuta, i podijeljen je na dva CD-a. Koncept na kojem se zasniva je ni manje ni vise nego americki gradjanski rat. Sada, koliko je pametno raditi takav koncept u situaciji u kojoj ti osnovnu bazu fanova cine ljudi sa kontinenta koji se zove Evropa (posebno u trenutnoj politickoj situaciji), nisam bas siguran. Prvi CD cini 11 pjesama medju kojim se nalazi i par onih nevezanih za koncept, sto je u svakom slucaju dobro. Drigi CD pod nazivom "Gettysburg (1863)" cini trilogija u stilu Iced Eartha, koja u nekih 30-ak minuta opisuje ovu veliku bitku. Sa prvog CD-a stvari za izdvojiti su Power/Thrash przione "Declaration Day", "The Reckoning" i "Attila". Kada ovo cujete znat cete zbog cega je Schaffer masina za proizvodnju kvalitetnih riffova.
Iako je ovo prilicno americki obojen album, na kojem se cak nalazi i pjesma posvecena teroristickim napadima od 11.09.2001, moram reci da je po svim segmentima vrlo kvalitetno ostvarenje. I jedina stvar na kojoj mu zamjeram i jeste taj koncept koji meni licno i nije previse privlacan.

27/02/2006 22:19