beats by dre cheap

Ayreon - Universal Migrator

Godina: 2000
Rejting: 9.5/10

Nisam siguran da me bilo kakav progressive u posljednje vrijeme uspio oduseviti toliko koliko sam bio odusevljen nakon preslusavanja ovog duplog CD-a (inace dva diska koji su prethodno izbaceni kao dva zasebna dijela, ali su nesto nakon izdavanja ujedinjeni pod nazivom "Universal Migrator").
Mozda bih prije same price o albumu trebao reci i par stvari o ovom one-man-based projektu zvanom Ayreon, jer je prilicno (i nepravedno) zapostavljen u odnosu na ostale imalo kvalitetnije pripadnike ovog zanra. Pa me ne bi iznenadilo da puno onih koji su culi za Dream Theater, Symphony X, Queensryche... nemaju pojma o cemu se ovdje radi. Dakle, alfa i omega ovog projekta je covjek-genijalac zvani Arjen Anthony Lucasson. Covjek svira (odlicno) gitaru i klavijature, pise odlicne textove i muziku, i ima sjajan "smek" po pitanju ljudi koje poziva u gostovanje na svojim projektima. Bitno je i napomenuti da je tematika skoro svih ostvarenja svemir...
"Universal Migrator" je jos jedno takvo ostvarenje i predstavlja space operu smjestenu na dva diska na kojim je svaka pjesma dio price. Prvi disk zvani "The Dream Sequencer" je u stvari Progressive Rock i najbolje se moze opisati kao nesto modernija i bolje producirana verzija Pink Floyd zvuka. Radnja price pocinje u 22. stoljecu, na planeti mars, i tece unazad kroz stoljeca sve do big-bang-a i stvaranja samog univerzuma... Zaista sjajna prica i ja sam jos uvijek pod utiskom svakog njenog dijela, a mozda sam i malo subjektivan jer sam inace zaljubljen u SF tematiku, sto sam vec pominjao. Iako je i prvi disk vrlo dobar, i pruza odlicnu SF atmosferu, vise paznje cu posvetiti drugom dijelu zvanom "Flight Of The Migrator" jer je zvukom puno jaci i moze se za razliku od prvog CD-a etiketirati kao Progressive Metal. Dobro obratite paznju na imena koja se ovdje pojavljuju u ulozi vokala: Bruce Dickinson (IRON MAIDEN), Andi Deris (HELLOWEEN), Russel Allen (SYMPHONY X), Ralf Scheepers (ex GAMMA RAY, PRIMAL FEAR), Fabio Leone (RHAPSODY), Timo Kotipelto (STRATOVARIUS)... Eh ukoliko ste dosli sebi, da nastavimo... :)
Na disku se nalazi 9 pjesama u trajanju nekih 65 (ni malo protracenih i dosadnih) minuta. Pocinje instrumentalom "Chaos" uz izvrsnu harmoniju gitare i klavijatura. Pricu nastavlja nesto laganija stvar "Dawn Of A Million Souls" u kojoj Rusell Allen pokazuje svu raskos svog glasa. Iduca pjesma, "Journey On The Waves Of Time" u izvedbi Ralf Scheepers-a je nesto dinamicnija, i volio bih da mi neko nakon ove stvari kaze kako je koristenje klavijatura u Metalu sranje! Eh sada dolazi vrhuac CD-a, pjesma "To The Quassar", na kojoj Andi Deris briljira i svojim glasom daje, mozda i vise nego ostali, poseban SF smek i misticnu atmosferu. Pjesma pocinje akusticnim zvucima, koji se na otprilike polovini trajanja pjesme pretapaju u prilicno teske riffove, da bi sve zavrsilo odlicnim solazama. Iduca stvar nije nista losija (niti moze biti drugacija uz glas gospodina Dickinson-a), i ima slicnu strukturu kao i prethodna. Lagani pocetak nakon nekog vremena pocinju popunjavati riffovi i solo dionice i svih 10 i pol minuta pjesma ne gubi na kvalitetu. Da ne bih detaljisao dalje (nesto otkrijte i sami) CD nastavljaju nista losije "Through The Wormhole", "Out Of The White Hole", "To The Solar System" i "The New Migrator".
Svi koji volite Progressive, a i vi koji ga smatrate malo zamornim, pokusajte sa ovim albumom. Svi vi koji konzumirate Power, takodjer poslusajte obavezno, zbog svih sjajnih Power vokala koji gostuju ovdje, a i pronaci cete puno brzih i dinamicnih solo dionica.
Genijalno, genijalno, genijalno...

09/05/2006 22:36