beats by dre cheap

Blind Guardian - A Twist In The Myth

Godina: 2006
Rejting: 9/10

Novi Guardian nam je konacno stigao u ruke, i moram reci da nakon njegovog preslusavanja trebamo, a Boga mi i moramo biti vrlo sretni i zadovoljni sto je konacno tu, jer je ovaj album sve, osim los proizvod. Nekako je za mene ovaj uradak zaokruzio na najbolji moguci nacin posljednju godinu (ili malo vise) koja je izrodila par vrlo kvalitetnih Power albuma. Podsjecanja radi, dobili smo najprije vrlo dobri "Majestic" Gamma Ray-a, zatim odlicni nastavak legendarnih cuvara kljuceva sa kraja 80-ih, "Keeper Of The Seven Keys - The Legacy" (Helloween naravno), i na kraju je stigao komad Metala o kojem trenutno govorimo, "A Twist In The Myth" Blind Guardian-a. Nekada davno sam u jednoj recenziji rekao kako ova 3 benda po meni predstavljaju sveti trojac Power Metal scene (a mislim i da ce se mnogi sloziti sa ovom konstatacijom) i ova 3 pobrojana albuma to dokazuju na najbolji nacin.
"A Twist In The Myth" je sasvim sigurno najbolje ostvarenje koje je bend izbacio na trziste nakon albuma "Imagination From The Other Side". Konkretno, ovaj album nam je nakon prethodna dva experimenta sa nesto progresivnijim (i pretjerano usminkanim i isproduciranim) zvukom opet donio stari Blind Guardian, sa mnostvom dinamicnih i razdraganih solaza i brzih riffova. Sta izdvojiti... Disk otvara stvar "This Will Never End" sa upecatljivim uvodom u vidu energicnog Siepen-ovog riffa koji prati dupli bas Frederik Ehmke-a, novajlije za bubnjevima. "Otherland" je mid-tempo pjesma koja ce sigurno mnoge uhvatiti melodicnim i pjevljivim refrenom, uz povremeno ubrzavanje tempa i odlicne solo dionice. Namjerno ne zelim preskociti pjesmu "Fly" koju smo u vidu singla imati priliku cuti par mjeseci ranije. Sta reci... Ne tako losa pjesma sa ritmom i vokalima koji hvataju na prvu, ali se ne mogu oteti utisku da je nesto vise isproducirana i ispolirana u odnosu na ostatak albuma (valjda za potrebe singla, kao sto to cesto zna biti slucaj kod mnogih bendova). Interesantna je i "Another Stranger Me" koja posjeduje i malo retro, hard rock smeka. Tu je i Hansi-ev carobni vokal koji kada god pomislimo da ne moze vise napredovati, dokaze suprotno i iz albuma u album je sve fascinantniji. Sa ''Straight Through The Mirror'' ce svi koji vole ovaj bend u potpunosti doci na svoje... Klasicna BG stvar, sa puno duplog basa, izmjena tempa, odlicnih gitarskih pasaza, razarajucih solo dionica... Sasvim sigurno jedan od highlight-a ovog albuma. U slicnom stilu je i "Lionheart" iz koje se moze izdvojiti odlican rad na bubnjevima, koji u uvodu daje onaj poznati BG epic smek cijeloj pjesmi. Tome pomazu i horske pratnje vokala u pojedinim momentima pjesme. "Skalds And Shadows" je lagana epic stvar koja podsjeca na starije BG radove. Medieval atmosfera, horsko pjevanje, flauta, akusticna gitara, gudacki zvukovi... "The Edge" je jedan od agresivnijih momenata albuma, sa razarajucim riffovima koji svoju oluju smanjuju samo u pojedinim momentima pjesme, rezervisanim za Hansijeve kristalne vokale. Neki ce mozda i ovoj pjesmi zamjeriti nesto usminkaniju produkciju, netipicnu za ostatak albuma.
Na kraju, ponovit cu da je ovo najbolji BG album jos od "IFTOS" i da sam beskrajno zahvalan Kursch-u i ekipi za povratak na stare tracnice (i duboko vjerujem da vecina vas dijeli moje misljenje). Ovo je sasvim sigurno uradak koji spada u onu "moras imati" kolekciju, pa stoga svi vi koji ovo jos niste culi trcite na pijacu, kontaktirajte dilere, aktivirajte download aplikacije, ili pak odite i kupite originalno izdanje ovog CD-a (a posto je ova posljednja stavka nemoguca, odmah je zaboravite...). :)

23/09/2006 10:31